zondag 3 april 2016

Nog één keer feest is jammer genoeg uit!

Een tijdje terug vertelde ik jullie al heel wat over 'Nog één keer feest' van Liane Moriarty. Zag je mijn eerste mening niet? Kijk dan snel even hier!


Vandaag rest er mij alleen nog jullie te vertellen wat ik uiteindelijk van het volledige boek vond en dat lees je hieronder.

Mijn mening (++/+++)

'Nog één keer feest' is geen boek dat ergens een afdruk nalaat, maar volgens mij moet je het gewoon gelezen hebben. Ik heb er echt van genoten en geef er dan ook met heel veel plezier ++/+++ aan! Van begin tot einde word je op sleeptouw genomen en daar slagen niet al te veel schrijvers in. Het verhaal boeide me vanaf hoofdstuk één en heb op geen enkel moment zin gehad om het boek even aan de kant te leggen of even in een ander verhaal te duiken. Alle personages worden zodanig goed omschreven dat je je werkelijk in Australië begeeft tussen tante Connie, Sophie en alle andere verwanten. Niet alleen het mysterie wil je opgelost zien, ik was ook heel benieuwd naar het leven van de veertigjarige hoofdrolspeelster. Slaagt zij erin om de liefde van haar leven te strikken of zou ze toch weer in de armen van die arme ex Thomas gedreven worden. Van A tot Z een supermooie roman voor mij en het zal je dan ook niet verwonderen dat ik door dit verhaal zeker zin in meer Moriarty heb gekregen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten