donderdag 14 april 2016

'Het Nieuwsblad' helpt me aan mustreads (alsof ik nu niet weet wat te lezen...)

De voorbije paasvakantie verscheen er een artikel met tien boeken op 'Het Nieuwsblad'. Ik vond toen geen tijd om er iets meer over te vertellen en daarom doe ik het nu. Je kunt het vijgen na Pasen vinden, maar die boeken zullen ook in de zomervakantie wellicht nog een aanrader zijn :).

Heel veel zal ik er niet over vertellen, aangezien ik je straks doorlink naar 'Het Nieuwsblad', maar ik denk echt dat er een paar goeie dingen tussen zitten. Sommige boeken kende ik al, andere zijn volledig nieuw en ik denk dat ik ook jullie nog zal kunnen verrassen!



Bij 'Harde les' van Meredith Wild horen blijkbaar nog andere boeken. Het boek werd vooraf gegaan door de volgende drie verhalen:
* Harde liefde
* Harde leugen
* Harde lust

Ook het boek van Nicci French komt uit een reeks, namelijk die rond Frida Klein. Je kunt het verhaal afzonderlijk lezen, maar ik geef je toch graag de volgorde van de boeken mee:
* Blauwe maandag
* Dinsdag is voorbij
* Wachten op woensdag
* Donderdagskinderen
* Denken aan vrijdag

Bij deze is mijn lijstje mustreads weer wat langer geworden. Tijd om er vooral eentje van te schrappen :).

Wil je nog wat meer weten over bovenstaande boeken? Dan verwijs ik naar 'Het Nieuwsblad'. Daar kun je immers de korte inhoud lezen en wordt er ook gezegd waarom het boek zo goed is. Neem dus zeker hier nog eens een kijkje!


Bron:
* http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160324_02200385?pid=5442800

Geen opmerkingen:

Een reactie posten