zondag 1 januari 2017

Een nieuw jaar, een nieuw begin

Gietjes Boekies en Movies... een blog die ik een goed jaar geleden uit de grond stampte. Omdat ik het gevoel had dat ik dat moest doen. En oké, omdat ik het ook heel graag wilde. Boeken kregen af en toe wel wat aandacht op Gietjes Corner, maar ik bereikte er niet veel mensen mee. Met Gietjes Boekies en Movies moest dit wel lukken. Toch verliep het niet zoals ik wilde, maar dat had ook veel met de situatie thuis te maken. Aangezien 2016 geen al te best jaar voor me was, probeer ik er vanaf 01.01.2017 weer vol goeie moed tegenaan te gaan. Daarom stel ik wat doelen voorop. Gewoon de druk op de ketel een klein beetje verhogen, dat maakt me scherper :).

Statistieken en doelen


Tot nu toe schreef ik hier wel al het een en ander neer, maar zeker niet in die mate dat ik al tevreden kan zijn. Lezen was in 2016 dan ook echt een opgave en dat mag het voor mij niet zijn. Het zorgde immers jaren aan een stuk voor zalige, rustgevende en ontspannen momenten. Die draad moet ik terug kunnen oppikken. Meteen mijn eerste doel voor 2017. Daarnaast wil ik nog enkele cijfers op een rij zetten. De statistieken van Gietjes Boekies en Movies tot nu toe.

Pageviews tot nu toe: 4304
(en als ik heel eerlijk ben, dan zitten er daar nog veel van mezelf tussen. Oké, je moet ergens beginnen, maar ik wil die toch omhoog zien gaan. Wat hier realistisch is, weet ik niet, maar ik gok dit jaar op 50.000. Misschien te hoog gegrepen, maar fantastisch als het me lukt! Bij Gietjes Corner liep het in het begin ook voor geen meter, maar daar haal ik in 2017 zeker de kaap van 1.000.000!)

Eerste meningen: 12
2017: minstens 18 (en dus 30 in totaal)

Gelezen boeken fictie kinderen/jeugd: 11
2017: opnieuw 11 (en dus 22 in totaal)

Gelezen boeken fictie volwassenen: 8
2017: ik las al jaren 30 boeken per jaar en zie nu... 20 zou dus volgens mij moeten lukken!

Gelezen boeken non-fictie: 1
2017: nog 2 extra, zeker ;)

Auteurs: 1
2017: verdubbelen moet lukken :)

Films: 7
2017: 12, elke maand eentje (dat mag ik mezelf toch permitteren...)

Mustsees: 1
2017: ook hier moet verdubbelen een makkie zijn!

Auteurs: 1
2017: van 1 naar 2

Links: 5
2017: wat reclame maken voor andere blogs kan zowel lezers als schrijvers maar vooruit helpen

Totaal aantal artikels: 67 (in 
2017: Zou het knap vinden als ik dit jaar de kaap van 150 haal. Dus minstens 83 blogpostjes. Laat dat nu net mijn geboortejaar zijn, symbolischer kan niet.


Bij deze heb ik mijn doelen voor Gietjes Boekies en Movies op een rij gezet. Er rest mij dan alleen nog het uitspreken van heel belangrijke wensen. Ik hoop dat het voor elk van ons een gelukkig leesjaar wordt!




Bron:
* http://amerrylife.com/2015/01/01/15-inspiring-images-to-motivate-your-healthy-new-years-resolutions/

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met het bereiken van je doelen, ze lijken me allemaal wel realistisch, dus het moet wel loslopen in 2017. Ik wens je een vreugdevol, liefdevol, gezond, sprankelend nieuwjaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Christine! Soms kan ik wel wat gek doen met die doelen, maar hield me wat rustig deze keer. Op naar een fijn leesjaar en het is alvast niet slecht begonnen. Hopelijk lopen alle andere dingen ook een beetje los :).

      Verwijderen