dinsdag 10 januari 2017

Mustreads op een andere blog

Af en toe wil ik hier ook een andere blog in de kijker zetten en vandaag doe ik dat met Mustreads or not!


Ik heb zelf zo'n tabblad en vind het leuk om nieuwe boeken aan te brengen. Op die manier vallen jullie nooit zonder leesvoer :). Maar ik vind het ook fijn om zelf nieuw materiaal te ontdekken. Soms doe ik dat via de krant of via een Facebookpagina, maar het kan dus ook via een blogje.

Normaal gezien vraag ik de mensen altijd eens persoonlijk of ze het fijn vinden om even wat in de schijnwerpers te staan op Gietjes Boekies en Movies, maar ik kon niet meteen een contactadres vinden. 

Carolien en Moon, ik hoop dan ook dat jullie blij zijn met wat extra reclame voor je blogje. Vanaf vandaag zijn jullie te vinden op mijn tabblad links! Blijf vooral genieten van het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten