vrijdag 27 januari 2017

Boeken Top 10 op Boek.be

Lang geleden hield ik de boekentop uit Knack bij. Mijn mama kreeg dit tijdschrift van een vriendin en ik scheurde er dan allerhande foto's uit om in mijn klas te gebruiken. Daarnaast was ik ook toen al helemaal gek van lezen en sloeg ik alle titels van boeken die ik tegenkwam op in een Word-document. Nu doe ik dat hier op Gietjes Boekies en Movies en ik heb een nieuwe bron van inspiratie gevonden: Boek.be.


Op deze website kun je elke week een top 10 van de best verkochte boeken downloaden en dit binnen verschillende categorieën. Er is een lijst voor fictie en literaire non-fictie, voor kinderboeken, voor strips, voor non-fictie vrije tijd en voor non-fictie informatief. Je vindt de toppers in de rechterkolom van de website. Heel veel surfplezier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten