donderdag 2 mei 2019

Mooie spreuken - part 2

Heel lang geleden schreef ik hier al eens een spreuk voor jullie neer. Het ging toen over de liefde en ik haalde de mosterd uit '365 nachten'. Wil je deze nog eens opnieuw lezen? Kijk dan zeker eens onder de volgende link.

In 'Duizend schitterende zonnen' las ik ook weer eentje die ik de moeite vind om te delen.

Jongens zien vriendschap als de zon: niet het bestaan in twijfel trekken, zoveel mogelijk van de warmte ervan genieten en er niet direct in kijken.
(Khaled Hosseini)



Het is de bedoeling om mooie uitspraken en spreuken hier ook met jullie te delen en dit onder het label 'Spreuken'. Op die manier kun je ze allemaal heel snel terugvinden. Het wordt geen vaste rubriek op donderdag, zoals mijn mustreads op dinsdag, maar van het moment ik er eentje heb gelezen, schrijf ik ze hier graag voor jullie neer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten