woensdag 23 maart 2016

Een sterke vrouw met een plan B

Dagelijks probeer ik 'Het Nieuwsblad' online eens door te nemen. Meestal is dat in een tiental minuten alles eens diagonaal bekijken, maar soms klik ik toch eens een artikel aan. Dan maak ik gewoon tijd om me heel snel even in een verhaal onder te dompelen. En zo botste ik een paar dagen terug op de volgende mustread. Ik heb het over 'Life on sneakers' van Evi Renaux.


Niet alleen de kaft en de titel spreken me aan, ook het verhaal achter deze coole schoenen lijkt me meer dan leerrijk om te lezen. Evi Renaux had al vrij vroeg een degelijke carrière en was heel erg blij met haar eerder materiële leventje. Alles had ze op de rails tot het noodlot toesloeg. Door een chronische ziekte moest ze al haar idealen laten varen en op zoek gaan naar andere drijfveren. Ze vond die in haar plan B en heeft die voor ons neergeschreven in bovenstaand boek.

Wil je nog meer over het boek te weten komen? Dan schreven ze er hier en hier al iets over.

Evi Renaux heeft echter ook een blog, die zeker ook een bezoekje waard is! Kijk snel even op Rue No!


Bron:
* http://www.dezondag.be/life-on-sneakers-het-inspirerende-plan-b-van-evi-renaux/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten