donderdag 28 januari 2016

Elise De Rijck en haar boeken

Ik noem de boeken van Elise De Rijck geen mustreads, maar ik wil er wel graag iets over vertellen. Waarom? Omdat het me wel interessant lijkt. Het gaat hier niet over verhalen, maar wel over boeken. Daarom verdienen Het Bucketlist Boek en Het beste vriendenboek zeker een plaatsje op mijn blog!

Vorige week keek ik voor een zeldzame keer naar Van Gils en Gasten en daar kwam Elise De Rijck wat meer over haar boek 'Het Bucketlist Boek' vertellen.


Elise De Rijck zag tram 3 naderen en ze dacht aan een gek boek met nog gekkere opdrachten. Sommige heel makkelijk af te vinken, andere dan weer veel moeilijker haalbaar. Voor elk wat wils, maar zeker uitdagend, lachwekkend en o zo plezant. In het boek zijn er zelfs vakjes voorzien waar je een vinkje in kan tekenen. Op die manier ben je helemaal mee met wat je al hebt gedaan en welke opdrachten je nog moet uitvoeren. Ik heb zo'n boek helemaal niet nodig want ach, al plannen genoeg, maar het blijkt voor velen onder ons echt wel een schot in de roos te zijn. Daarom dat ik het heel graag met jullie deel!

Blijkbaar heeft Elise trouwens ook nog een ander boek voor ons in petto en dat is 'Het beste vrienden boek'. Voorlopig nog minder besproken (want het moet volgens mij nog worden uitgebracht), maar naar mijn aanvoelen meer iets voor mij. Fijn om zelf te laten invullen of in te vullen door een garde vrienden en dan af te geven bij een speciale gelegenheid. Tal van mogelijkheden :).


Bron:
* https://www.bol.com/nl/p/het-beste-vriendenboek/9200000052483317/

1 opmerking:

  1. Heb dit boek cadeau gekregen !
    Ik heb 20 zaken aangeduid die ik dit jaar wel doen !
    Super !

    BeantwoordenVerwijderen