woensdag 13 januari 2016

Blogje weer wat bijgewerkt!

Bij het opstarten van een blogje is het altijd wel wat zoeken. Hoe wil ik dat mijn plekje eruit ziet? Wat wil ik er zeker op? Hoe wil ik lezers tot bij mij krijgen? Er komen echt wel heel wat vragen op je af. Aangezien ik niet aan mijn proefstuk toe ben, heb ik het gevoel dat ik sneller in de juiste flow zit. Ik wil een rustige blog creëren, eentje die alleen maar over boeken en films gaat. Tot nu toe ben ik daar naar mijn aanvoelen al aardig in gelukt. Daarom ben ik eigenlijk best tevreden met Gietjes Boekies en Movies. En wat is er nu fijner dan tevreden (en gelukkig) zijn? :)

Naast het publiceren van artikels vind ik het ook belangrijk om even stil te staan bij je vormgeving, invulling en tabbladen. Daarom gunde ik mezelf wat lees- en surftijd en probeerde ik enkele beloftes na te komen. Zo vulde ik de aangemaakte tabbladen aan en zorgde ik voor een optimaal gebruik van de labels.

Zo komt het dat ik nu al
* vier eerste meningen op mijn blogje heb (wat zeg ik verdikke toch graag mijn gedacht... ;) )
* één filmrecensie schreef (en dan nog over Sissi)
* een boek helemaal uitlas en het verhaal een quotering gaf
* één keer vertelde over mijn buit van de bieb
* één keer tips gaf over mustreads
* een mooie spreuk uit een boek met jullie deelde
* een aantal afkortingen uit de boekenwereld toelichtte
* één keer een uitgebreid verslag over een auteur maakte

Voor een opstartende blog vind ik dat helemaal niet slecht. Ik probeer dan ook regelmatig met iets nieuws te komen en ik hoop dat ik binnenkort nog veel meer mensen kan bereiken. Daarom zou ik graag wat respons van jullie krijgen.
* Wat vinden jullie heel erg leuk aan deze blog?
* Wat onderscheid deze blog van een andere blog?
* Wat mis je op Gietjes Boekies en Movies?
* Wat zou je in de toekomst nog op mijn blog willen zien?

Vergeet ook niet dat ik op Facebook te vinden ben! Nog een fijne woensdagnamiddag!



Bron:
* https://www.pinterest.com/pin/388154061603513833/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten