zondag 23 juli 2023

Om even bij stil te staan

 Vorige donderdag had ik het over 'Kinderen van de rivier' van Lisa Wingate. Miste je dit boek? Kijk dan zeker hier even terug. Maar ik vertelde nog niet alles. Een hele tijd terug deelde ik al eens een aantal spreuken op Gietjes Boekies en Movies, maar ik wil daar graag nog een rubriek 'Quotes' aan toevoegen.

Veel hoef ik daar niet over te zeggen, de woorden spreken voor zich.

Het verleden van een vrouw hoeft niet een voorspelling voor haar toekomst te zijn. Als ze dat wil, kan ze op nieuwe muziek dansen. Haar eigen muziek. Om de melodie te horen, hoeft ze alleen maar op te houden met praten. Tegen zichzelf, bedoel ik. 

Je zult merken dat de quotes dicht aanleunen bij hoe ik me voel of gevoeld heb. Wat mij helpt, wat mij ondersteuning geeft of even doet stilstaan bij bepaalde zaken. Het is de bedoeling om deze quotes en spreuken te verzamelen en er een aantal boven mijn bed op te hangen. Omdat ik mentaal en persoonlijk een serieuze weg aan het afleggen ben. En ik weet dat ik niet alleen ben. Misschien kan ik iemand via deze weg een hand of een schouder aanreiken. 

Ik wens jullie nog een hele mooie zondag toe!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten