dinsdag 23 april 2019

Nieuwe delen rond Rani Diaz

Vorig jaar lijstte ik al eens de boeken rond Rani Diaz van Sterre Carron op, maar toen ik vorige donderdag mijn recensie over Mara schreef (Mara van Sterre Carron), ontdekte ik dat mijn opsomming niet meer volledig is. Er zijn immers alweer twee nieuwe boeken over de eigenzinnige hoofdinspecteur verschenen. Ik deel ze uiteraard graag met jullie zodat jullie mee op de hoogte blijven en op die manier blijven mijn 'mustreads' ook up-to-date. Wil je graag nog de andere boeken eens op een rij zien? Klik dan snel op de volgende link: Sterre Carron, een schrijfster van bij ons.


Preta


Wanneer de zeventienjarige Sammy na een avondje stappen niet thuiskomt, bellen haar ouders ongerust de politie. De volgende dag wordt Sammy dood teruggevonden in een maisveld. Ze is vermoord. Al snel komt haar adoptiebroer Tristan in beeld. Was hij op de hoogte van Sammy's geheim?

Ondertussen maakt de stad zich op voor de gemeenteraadsverkiezingen. De nieuwe partij Recht Voor de Raap lijkt hard op een klinkende overwinning af te stevenen. Zijn de dagen van de meerderheidspartijen geteld?

Aan hoofdinspecteur Rani Diaz de taak om de moordzaak op te lossen. Tot overmaat van ramp is er iets vreemds aan de hand met haar collega Bert Simons. De spanning in het team loopt hoog op. Lukt het Rani om alles in goede banen te leiden?


Pitta


De zomer barst in alle hevigheid los, maar hoofdinspecteur Rani Diaz heeft geen tijd om van de zon te genieten. Als er een meisje uit het ziekenhuis verdwijnt, is iedereen in rep en roer. Er wordt met man en macht naar het kind gezocht.

Kort daarna meldt een vrouw dat haar verloofde vermist wordt. Twee cases, één dader? Wat drijft deze obsessieveling? Lukt het Rani en haar team om de puzzel compleet te krijgen voor er meer slachtoffers vallen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten